Stephen Moyer uttalar Tara

WOW WOW WOW Jag är så glad!! Jag såg på Live signeringen förut och aa, jag ska berätta! För flera månader sedan, säkert 10 månader sedan så såg jag ett klipp på youtube. Det var en intervju med Stephen Moyer och han snackade om Tara litegran och i det klippet så uttalade han Tara på ett annorlunda sätt. Istället för att säga "Taera/Tära" så sa han "Tara" Alltså tänk er att man säger "Ta" (som i att ta något) och sedan "ra". Jag har letat efter det klippet sedan dess. Jag har mejlat fansidor som handlar om True Blood och jag har gått igenom hur många youtube sidor som helst. Han sa det på ett så snygg sätt att jag ville till varje pris hitta klippet. Och i signeringsklippet så säger han det. Jag dog lite alltså. Lyssna bara på det från 34:50, där säger han det alltså åh <3
 
Jag tycker det låter assexigt när han säger det herregud alltså! Och jag kan lova att det kommer att komma flera "kommentarer och citat" från den här filmen!
/Kristina 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0