Ryan Kwanten auktionerar ut en diamant gjort av hans hår

Som många vet så håller många från True Blood på med välgörenhet och liknande och det gör även Ryan. Han kommer att auktionera ut en unik produkt som är en diamant som man har gjort på människohår.

Diamanten ska representera uthållighet. Ryan har samarbetat med SKY och LIVI för att skapa den här blåa diamanten som är gjort utav hans eget hår. Halsbandets värde är över 16,000.00 dollar och kommer som sagt att auktioneras ut för välgörenhet.

Ryan säger såhär: Min vän Anjanette startade SKY och LIVI för att hjälpa kvinnor att klara sig igenom håravfall på grund av kemiskaämnen. Jag vet hur svårt och traumatiskt det är eftersom min mamma hade bröstcancer (men överlevde) och hon tappade sitt hår under behandlingen. Jag tror att det kommer att stärka kvinnorna om de kan göra en diamant från deras hår så jag donerar mitt hår för att skapa en diamant för att hedra min mamma, för att hedra hennes styrka och för att hylla hennes liv. Vi kommer att auktionera ut diamandet genom CharityBuzz för att hjälpa till att samla in pengar och uppmärksamhet till välgörenheten Look Good Feel Better.

 KWANTEN-MOTHER-DIAMOND

KÄLLA

/Kristina

 


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0