Rolig bild

Hittade en lite rolig bild på facebook. Jag kan verkligen relatera till bilden. Om någon säger att de inte gillar True Blood då blir jag alltid "wtf, vem är du ens?" Mitt intresse sjunker vääääldigt mycket om personen säger att de inte gillar True Blood, hur är det möjlig ens? Men det är likadant tvärtom, om personen gillar True Blood Bffs på direkten ;)
 
Jag har alltid väldigt många vänner på sommaren eftersom det är då True Blood sänds och jag vet inte hur det är med er men jag måste alltid prata med någon om avsnittet som jag har sett, skatta med dem, gråta med dem osv. Detta är i alla fall vänner som jag inte har kontakt med annars, men under sommaren då pratar vi mycket ;) Det är väldigt skönt! Jag menar, alla behöver True Blood terapi!
 
Har ni någon vän som ni pratar True Blood med?
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0