What Maise knew

Jag tror inte jag har skrivit om vad den här filmen handlar om. Det är Alex som är med i den och den handlar om två föräldrar som har ett barn ihop som heter Maise. Föräldrarna skiljs och pappan träffar fort en ny tjej som redan är vän med familjen. Efter ett tag så träffar mamman en ny kille (Alex) och Alex och Maise kommer väldigt bra överens och så ska båda föräldrarna reda iväg med jobb och då får Alex och Maises pappas nya tjej ta hand om Maise. Och det är uppenbart att det är något som Maise vet men jag vet inte vad. Här är trailern och den verkar sjukt bra! Mamman till Maise är hon som är huvudpersonen i "när lammen tystnar".
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååå, tre filmer jag väntar på då :) The East, Disconnect och What Maisie knew, jippi! Nu när jag är 15 så får jag säkert se på dem på bio :D
Ni är bästa bloggen!

2013-03-05 @ 19:40:06

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0