Svar på veckans fråga *SÄSONG 5 SPOILER*

Nu ska jag svara på vad jag trodde skulle hända med Tara i slutet av säsong 4, och detta är verkligen jättestora spoilers för er som INTE sett säsong 5 så har du inte sett säsong 5 SLUTA LÄS för det är inte roligt att spoila detta! Så seriöst, läs inte mer nu!
 
 
Så nu tar jag för givet att ni som inte sett säsong 5 än har slutat läsa annars så kommer väldigt mycket av erat tittande förstöras! Så let's go.
 
När säsong 4 hade slutat så att jag och pratade med en kompis, vad kommer hända med Tara? Hon har precis blivit skjuten i huvudet och är alldeles blodig. Min kompis sa "Jag tror att hon kan bli vampyr." Men jag nekade det väldigt fort, nej Tara kan INTE bli vampyr. Hon hatar vampyrer och vem skulle göra henne till vampyr? Bill eller Eric för att vara snälla mot Sookie?
 
Jag var övertygad om att Tara skulle dö och vara död, kanske att man fick se henne som spöke någon gång som Jesus men inte mer än så. Så jag tyckte att det var väldigt tråkigt att Tara försvann men det var jag inställd på. Tara är ju en underbar karaktär som jag gillar jättemycket så det skulle vara synd om hon försvann. Men om det är det serien behövde så okej, jag litar ju liksom på Alan Ball. 
 
Jag är så glad att jag hade fel och att min vän hde rätt. Jag trodde verkligen inte att hon skulle bli vampyr och verkligen inte att Pam skulle göra henne till det! Det var helt sjukt, fanns inte i min tanke någonstans! Men så brilliant, det var så bra planerat och det matchade så bra. De två som hatar varandra mest liksom tvingas leva ihop. Riktigt bra! Och när hon hade blivit vampyr då minns jag att jag ville hela tiden bara se massa scener mer henne, det hade liksom inte spelat någon roll om det bara filmade när Tara satt vid bordet eller vad som helst. jag gillar verkligen att se hur nya vampyrer reagerar och lever utan att det behöver hända något. Speciellt när det är en karaktär som man redan känner!
 
Och vilket bra skådespeleri av Rutina, hon fick liksom ändra hela sig själv, men ändå skulle man se att Tara fanns där och det måste vara så svårt. Men hon gör det med bravur! Nu hoppas jag att ingen har blivit spoilad!!
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0