Vad tycker ni om Säsong 6 so far?

Vilka är det som kollar på säsong 6? Vad tycker ni om säsongen än så länge?
 
Jag vill ju även höra vad ni tycker såklart!! Ja själv tycker att den är såååå bra, action direkt och det är konflikter mellan karaktärerna och spänning och humor och allt. vågar inte säga allt för mycket men den här säsongen kommer ligga mig varmt om hjärtat! Känns som om True Blood har tagit ett steg upp, det handlar inte längre om Bon Temps utan om världen nu! Och jag är så nöjd med att inte Bill och Eric hänger runt Sookie för att skydda henne från Warlow som små pojkar som ska vinna hennes hjärta. 
 
Jag älskar Sookie och vill henne bara gott, men det hade varit en för cheesy serie om de alltid ska rädda hennes liv, hon sköter sitt och bryr sig inte om dem just nu! Bra Sook!
 
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0