Intervjuer från Säsong 6 Premiären

Jag har kollat på lite filmintervjuer från premiären nu och jag hittade den här som var väldigt rolig. Tyvärr fick man inte bädda in klippet så jag länkar det istället. Klicka på bilden!
   De pratar ltie om sina karaktärer och Anna och Stephen pratar lite om sina bebisar och Annas hemlighet bakom att se helt otroligt assnygg ut!
Här när Stephen gör den här minen så pratar han om hur snygg Anna ser ut. Reporten sa "Det är fantastiskt hur snygg din fru har blivit så fort efter tvillingarna" varpå han säger "Ja, jag sa det när vi var på väg hit, ska vi inte ta och göra något annat i stället" 
Det är sånt som gör Stephen till en sån underbar människa. Så rolig är han!
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0