Confession bilder *SÄSONG 6 SPOILERS*

Tänkte att vi skulle knyta upp knutarna och oklarheterna med förra avsnittet You're No Good. Dock är ju detta såklart min syn på saker och ting! 
Jag älskar Newlins alltså de är helt brillianta och det var så kul att se Sarah igen, jag kommer skriva mer om deras "möte" i helgen men alltså ja, jag är helst kär i dem!
Fast jag tycker inte att han var så "Shitty" visst han var väl lite hård mot henne, men det är så an är nu och man kan inte riktigt gulligulla med henne. Dock måste jag säga att jag ÄLSKAR att se Anna och Stephen ihop i scener, de är så bra tillsammans! Och sedan gör Sookie "If our relationship meant anything to you..." för ofta, om deras relation hade menat något för henne så hade hon antagligen hjälpt Bill så han kan rädda vampyrerna. Lite ge och ta Sookie.
Å andra sidan, Sookie är fortfarande inte helt övertygad om att Bill är Bill tror jag. Jag tror hon är lite rädd för honom och vill helst inte vara beblandad i hans affärer och det förstår jag! Eller hon kanske tror att han är Bill, fast inte den Bill hon kände.
 
Denna är klockren, jag älskar Eric, det är hans fans jag har svårt för haha. har ni tänkt på det att ända kärleksrelationen han och Sookie hade var när han hade tappat minnet. Visst har han brytt sig om Sookie osv men han har också gjort lite ont mot henne. Jag gillar också Eric när han är den galna som han är nu, själ döttrar och sånt. Eric som karaktär är väldigt respektfull (tror Godric har lärt honom om det) och det är antagligen därför han gav tillbaka huset osv, men minns ni varför han köpte huset? För att kunna äga Sookie, romantikern själv eller hur ;). Men det är det som gör att jag gillar honom! 
/Kristina
 
 
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0