Life Matters ***SPOILERS***

Åh åh åh åh åh vilket bra avsnitt det är helt sjuuuuuk!!! Jag vet inte hur jag ska beskriva det! Först det första, INGEN kan väl hata Bill nu? Seriöst, like a hero! Jag trodde så mycket att han skulle dö, jag var helt säker på det. Och när James och jessica kommer ut där och... SEDAN BILL, blev så otroligt glad alltså!! Men var är Eric påväg? Seriöst jag blir jätteorolig för honom... 
 
Terrys begravning var så fin, så fina tal och minnen och alla flashbacks var så vackert att se. Och Jason lät Sarah gå? Vad kommer det få för konsekvenser? Och till sist, Steve Newlin. Lilla killen, jag gillade honom så otroligt mycket, dock var jag så inne i att tro att Bill skulle dö att jag inte riktigt tyckte just Steves död var sorligt, men nu i efterhand när man vet att Bill lever. Jag kommer sakna Steve så mycekt!! 
 
Den här bilden får stå för detta inlägget för jag älskar den så mycket, kolla bara på dem. Så glada och lyckliga. 
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0