Anna Paquin om hennes äktenskap

Anna Paquin är med på omslaget i UK's tidning RED för november numret och hon blev också intervjuad angående hennes äktenskap och det faktum att hon är bisexuell.
 
Jag vet inte vad ni gillar bäst, att jag kopierar texten så får ni läsa det på engelska eller att jag sammanfattar det och skriver det på svenska? Jag skriver på svenska idag så får ni säga till vilket ni gillar bäst!
 
Anna gick ut med för två år sedan att hon var bisexuell. Det var ungefär samma tid som hon och Stephen gifte sig. och folk runt omkring ifrågasatte hennes läggning. Hon kan ju inte vara bisexuell på riktigt om hon gifter sig med en man? Eller hur? Det är ju det bisexualitet handlar om, att man blir attraherad av de båda könen.
 
Anna berättar också att hon förstod att hon var bisexuell i tonåren och det var inte någon "shit nu blev jag bisexuell" hon förstod bara att det är en del av henne. 
 
Många anser att det är svårt för Stephen och Anna att ha ett äktenskap för de jobbar och är med varandra hela tiden. När de jobbat med True Blood så är de ju ständigt med varandra med Anna däremot tycker annorluna. Stephen och Anna är bästa vänner och det blir något helt annat då. De vill umgås hela tiden eftersom de har så kul tillsammans. Och det är min uppfattning också av dem två. Att de är riktiga vänner inte bara ett kärlekspar utan absolut bästa vänner och det är så det ska vara tycker Anna, att man är med den människan man gillar mest, sin bästa vän för annars skulle det inte gå säger Anna, och jag håller med henne så mycket i det.
 
Hon berättar också att Stephen är en typisk Engelsk man, han är artig och trevlig. Han är den som Anna vill spendera all sin tid med. Hon berättar även att hon älskar sitt jobb och att hon är så tacksam för att hon får hjälp med hennes tvillingar så hon snart kan börja jobba igen för det är så det är när man är känd skådespelerska, man måste snabbt komma tillbaka till jobbet igen.
Jag kan inte låta bli att undra, har hon redan hunnit gå ner så mycket i vikt och blivit så smal? I så fall.. All Cred till dig Anna!
 
Jag hade nog tyckt det var bäst om jag la upp texten på engelska, men säg gärna eran åsikt om det så fixar jag!
KÄLLA
/Kristina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag gillar att du skriver på svenska (:

2012-10-05 @ 18:46:04
Postat av: E

Hej, jag vet inte om det handlar om syftningsfel från intervjun eller om du verkligen anser att Anna inte kan vara bisexuell och gift? Skulle du inte kunna förklara hur du menade? Annars tycker jag att det är kul att du sammanfattar intervjun på svenska.

2012-10-05 @ 21:45:03
Postat av: sanna

Engelska, snälla :)

2012-10-06 @ 15:22:12

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0