Den nya bloggaren: Hanna!

Hej alla TrueBlood fans!

Tänkte bara berätta att jag, Hanna, är den nya bloggaren för Truebloods.se! Det känns otroligt roligt att jag har fått äran att få blogga med Salisha och Fanny!

Jag heter som sagt Hanna och jag är 18 år! Bor i Stockholm och studerar nu mitt sista år på gymnasiet! Jag har sedan starten av True Blood älskat serien och jag har sett säsong 1,2 och 3 minst 3 gånger!

Och måste bara säga till de som inte har sätt säsong 4 än, DET ÄR DEN BÄSTA SÄSONGEN!

Så för er som väntar på att serien ska börja gå på SVT, ni väntar verkligen på något gott!

Ja, nu har ni fått en liten presentation av mig (ganska kort jag vet, men det funkar) så nu tänkte jag komma igång med bloggandet av rykande het information om True Blood!

Ha en bra kväll så länge, så får vi se om jag hittar något smaskigt att dela med mig av!

 

Kram!

Denna scen, från säsong 4, var en riktig favorit för mig!

Bild; Här!


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0