Handling: Avsnitt 1, Säsong 4 SPOILERS - ''She's Not There''

Nu har handlingen släppts till Avsnitt 1, säsong 4 av True Blood som heter ''She's Not There'' :



“Sheʼs Not There”: Sookie journeys away from Bon Temps; Eric and Bill try to win back the human public; Jason learns that no good deed goes unpunished; Tara finds refuge in close quarters; Sam bonds with his own; Hoyt and Jessica debate the dinner menu; Jesus urges Lafayette to join a coven; Terry tries to alleviate Arleneʼs fears about the baby. (Written by Alexander Woo; directed by Michael Lehmann.) Playdates: June 26, 28 and 29

Källa




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, som sätt så gick det ju inte så jäva bra för min trueblood blogg :P

Men ni frågade en gång ifall jag skulle vilja blogga med er, om det fortfarande står kvar så kan jag gärna blogga.

Men jag ahde en loiten ide,;

alltså jag kanske inte bloggar om nyheter och så, serien osv. (har inte sätt alla säsonger, kanske halva första). Men jag håller på för fullt att läsa alla böcker , på engelska. Är inne på den sjätte boken just nu och älskar dem.

Så jag undrar ifall jag typ skulle få kunna ha någon slags read along eller liknande? Inte precis read along men att vi tar typ varje bok elelr kapitel ur boken och skriver om.

Hör av er till min mejl om ni är intresserade!

kram

Alexandra

2011-05-08 @ 18:40:35
URL: http://trueblooddaily.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0