Namn på avsnitt 12!! SPOILERS!!

SPOILER varning för dig som inte vill veta något om säsong 3

''UPDATE''


Säsong 3
Avsnitt 1 - ''Pack of Wolves'' ''Bad Blood''
Avsnitt 2 - ''Beautifully Broken''
Avsnitt 3 - ''It Hurts Me Too''
Avsnitt 4 - ''9 Crimes''
Avsnitt 5 - ''Trouble''
Avsnitt 6 - ''What do you know about Love''
Avsnitt 7 - ''(Let the Bodies) Hit the Floor''
Avsnitt 8 - ''Night on the Sun''
Avsnitt 9 -''Everything is broken''
Avsnitt 10 -''I Smell a Rat''
Avsnitt 11 - ???
Avsnitt 12 - ''Evil is going on''

Nya karaktärer :

[AGENT MITCH COBURN] 40-50s, chiseled and confident, a military type, the very picture of American heroism. He’s a DEA Agent sent to oversee a massive drug raid. Guest Star.

 

[MR. RAKESTRAW] 40s, awkward looking. He was Hoyt’s high school guidance counselor. 1 speech, 3 lines, 1 scene.

 

Källa

 

Konstigt att vi inte har fårr veta namnet på avsnitt 11...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Jag har en fråga. Du säger att du kollar på True Blood direkt från USA. Då antar jag att du kollar på HBO, men har du Viasat eller? Jag har Canal+ men jag har då inte HBO som kanal. Skulle du kunna berätta vad du har?



Mycket tacksam för svar! ;)

Jossan!

2010-05-27 @ 20:41:47
URL: http://sourcandy.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Hejsan :)



Nej jag har inte HBO, jag kollar också på canal+ eller på internet helt enkelt ;) Jag följer inte ''direkt'' utan i samma takt.. Men i sommar kommer jag faktiskt åka till USA så då kommer jag kunna se på HBO ''live :D

2010-05-27 @ 23:27:45
URL: http://truebloods.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0