Fresh Blood - Diskussion SPOILERS

Stora spoilers för de som inte har sett avsnittet som sänds i USA.

I söndags sändes det 11 avsnittet av säsong 3 i USA. I kommentarerna nedan kan du diskutera vad du tyckte om avsnittet.

Några av mina tankar:

Neeeeej!! Eric!!! Jag fattar inte varför han inte bara gömde sig (i ett hus där han blivit inbjuden) och så fick the authority ta hand om Russel?! Varför måste han döö?!??! Men Russel brinner ju upp mycket fortare än Eric för att han är äldre (som Godric) så då kanske Pam springer ut och räddar honom?!?!? Hon måste ju det! De är ju hennes maker?! Och undrar hur mycker blod Sookie har förlorat? Det vore ju dumt att töma henne för då kunde ju inte Russel använda henne igen.. Så hon måste ju klara sig... Men Eric?! Kan fortfarande inte släppa det...Jag gillar Bill mindre och mindre. Han bara ljuger hela tiden och tror att han har rätt... Hehe kanske märks att jag är Team Eric?... Haha gillade Pam och ''Silver sprejen'' !!

Sam har blivit GALEN! Stackars Tommy, och vad gjorde han när han klippte av något? Jason försöker så gott han kan... Och Lafayette?! Har han tagit för mycket V? Hahah jag blev jätte rädd när masken kom fram för jag inte var beredd! Jessica och Hoyt tillsammans igen :)

Och glömm inte Arlene, Tara, Andy, Chrystal, Summer och alla andra!



Det hände så mycket mer! Lägg till egna kommentarer nedan.

Recap Fresh Blood


Ep. 35: Fresh Blood - Recap


Kommentarer
Postat av: Ronja

Damn! behöver en sneak peek på nästa vecka!!! Ursch jag vill inte se Eric sådär! han är ju för snygg för att dö xD

Nej, men det är ju klart att han klarar sig... eller?! ;s

Älskar när han kom ut och pussade Pam på pannan och sa "you know i love you more when you're cold and heartless"

Bill är som han är, hoppas att Sookie får veta sanningen i sista avsnittet!

Sam och Tara... jah vad ska man säga, good luck denna gång!

Arlene borde göra en abort, inte för att vara taskig men herregud vad hon är rädd :(

och stackars Tommy! men han kommer nog tyävrr hämnas ;s

Summer och miss Fortenberry är bara jobbiga! och det är hur super som helst att Hoyt är tillsammans med Jessica igen! dem är så söta ihop!

Och sen har vi lilla Andy! han höll ju på o börja gråta stackarn! :(



så mer död åt Russell och mera "låt-Eric-leva-förgudsskull-Alan ball-annars-får-du-halva-världen-som-ser-på-true-blood-och-är-Team-Eric-efter-dig-och-då-kommer-du-inte-sova-lugnt!"

2010-08-30 @ 19:06:09
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med föregående inlägg, Jag skulle bli väldigt arg om Eric dör, han är ju halva serien....Kan inte vänta en vecka

2010-08-30 @ 21:07:11
Postat av: disa

jag tror inte eric kommer dö för han är ju trots allt en av huvudpersonerna. men på youtube finns det en trailer till nästa avsnitt och då kan man se att sookie springer ut ur fangtasia och ska nog förhoppningsvis rädda eric! :D <33

2010-08-30 @ 21:47:07
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Åh, ja gud visst är det spännande nu! :O Jag älskar Eric, Alexander Skarsgård är ju den som gör hela serien värd att titta på, han kan inte försvinna, han får inte dö!

Jag gillar inte heller Bill, tror jag bara gjorde det i början innan Eric dök upp. Hon ska ju vara med Eric ^^ trodde faktiskt att Sookie och Eric skulle komma närmare varandra i den här säsongen men det har de ju inte gjort direkt :/.

2010-08-30 @ 22:10:04
URL: http://therez.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Aa, man blir ju överraskad hela tiden!

Eric kan inte dö för som sagt, han är ju liksom halva serien typ, så tror han kommer levande ur det där på något sätt.

Jessica och Hoyt är jättegulliga ihop, men jag skulle hellre velat sett Jessica och Tommy tillsammans! För dom är typ mina favoritkaraktärer!

Sam har blivit weird, han som alltid har varitr värsta snäll och ja, precis som han sade. Men alla gör väl revolt någon gång.



Och så allt annat också.

Mycket som händer! 12 september, kom fortare!!

2010-08-31 @ 02:17:49
URL: http://viktorian.blogg.se/
Postat av: emma

Eric borde inte dö eftersomatt hela bok 4 i stort sett handlar om han.... Han får INTE göra det!!!!

2010-08-31 @ 22:27:53
Postat av: Ronja

Nej, Eric kan ju inte dö! liiiiiten Spoiler!!! ni som har läst böckerna förstå kanske varför den 4:e (Dead to the world) är min favis i serien! ;D

2010-09-01 @ 07:04:17
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: -

Eric kommer inte att dö. Har läst om att han skrivit på för att göra 6 säsonger.

2010-09-01 @ 19:31:40

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0