STEPHEN ÄR SKADAD

Han spelar en vampyr med super styrka i  True Blood, men Stephen Moyer är lika ömtålig som resten av oss dödliga i verkliga livet.

Skådespelaren anlände till programet  av Spike Scream Awards i Los Angeles lördagskvällen med sin fästmö  Anna Paquin, 27,  han promenerade med en käpp på grund av en trasig menisk han fick när man spelar med sina barn.


Trots att "må bra"sa Stephen  "[mina läkare] sa att jag inte fick inte använda käpp. Så jag tänkte att om jag ska ha det jag kan lika gärna använda den på Spike Awards. "Jag kan hålla den för alltid, sade han.


Källan



/Johanna

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0