ANNA AND STEPHEN

Stephen vill ha vampyr barn med sin fästmö Anna. Hahah

Den "True Blood" skådespelare - som spelar huvudrollen i den amerikanska vampyren dramat tillsammans med sin co-star fästmö - kan inte vänta med att bilda familj.

Han sa: "vad som väntar i framtiden för Anna och jag? Ja vi kommer att ha liten vampyr barn. "

Stephen föll för 27-åriga skådespelerskan när de filmade "True Blood"  i USA.

Han förklarade för thisislondon.co.uk: "Från det ögonblick jag träffade Anna fastnade jag för henne . Det fanns en omedelbar känsla av lek, vi började arbetar bra tillsammans. Hon är en fantastisk skådespelerska. Efter inspelingen  åkte jag tillbaka till London,  och hon åkte till New York men vi missade varandra. 

Stephen, som är ursprungligen från Storbritannien,  besöker London så ofta han kan, och  det blir ändå spännande när han  får se glimtar av staden från ett flygplan.

Han skrattade: "I love it. När flygplanet kommer in och vi går under molnen och jag ser grå och våta på gatorna   hoppar mitt hjärta- Jag är oftast den ende som är lycklig. "


Källan



/Johanna

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0