Svar till Anonym:

Av anonym:
Hej jag har kollat på true blood på ettan, på onsdag är det sista avsnittet på säsong 1. Vet ni om svt kommer visa säsong 2 också, och i sånnafall när? Eller om man kan kolla på true blood säsong 2 någon annanstans? (har inte canal+ kanalerna..)


Jag vet inte om jag får skriva det här men jag har hittat en hemsida där du kan titta på hela säsong 1 och 2. Det e inte olagligt tror jag eftersom du inte laddar ner nåt utan bara klickar på play och kollar som på tex youtube. Den heter watchxonline.com sen klickar du på tv shows till vänster på menyn och sen hittar du true blood vid alla serier och klickar sedan på säsong 2. Angående om säsong två ska gå på svt ska jag kolla upp tills imorron :) <3




// Fanny <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så jätte mycket! :D

2009-11-08 @ 22:14:59
Postat av: Emilia

Hej! Jag har kollat på alla avsnitten av true blood på watchxonline och dem som har hand om sidan säger själva att det är inget olagligt med den. :D

2009-11-09 @ 01:21:43

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0