ALEXANDER AVSLÖJAR VISSA SCENER



Alexander ger sin kollega Michael McMillian en puss på kinden under en romantisk middag med stearinljus

Alexander och Michael förbereder sig för att börja filma den tredje säsongen av deras hit HBO-serien denna månad.

Den Hunkiga  "Skarsgård avslöjade nyligen att hans karaktär, Eric Northman, kommer att ha massor av sex med både män och kvinnor i  säsongen 3

"Det finns en hel del nakenhet, sade Alexander. Vart  än Eric går, kommer det  att bli en hel del våld och en hel del sex - med kvinnor och män! Så det borde vara intressant."


Medan Skarsgård erkänner sitt kärleksliv om att det "ser bra ut, så  hävdar han att  sexlivet är inte alls lika spännande som hans vampyr alter ego.

frågar du  mig om jag få ett ligg? Nej, inte riktigt, skämtar Alexande. Det är ingen brist på kvinnliga beundrare. Stockholmfödda hottien  har utnämnts till Sexiest Man i Sverige under de senaste fem åren, och utsågs nyligen till Sexiest Bad Boy av People magazine.

Den naturligt gänglige Alexander, som har klagat på att vara "för mager", lyfter vikter och springa på löpbandet för att fortsätta sin muskulös kroppsbyggnad.

På frågan om han har förvandlats till en primadonna sedan skyhöga internationell berömmelse under 2008, understryker Skarsgård svar hans laidback personlighet.

"Du måste fråga mina vänner, säger han. "Ingenting skulle såra mig mer än om de sagt att jag har förändrats. Men jag tror inte det. Egentligen var jag över 30 när saker börjat hända i USA."


Källan




Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0