Fanvideor So Cold-Vilken är bäst?

Jag har hittat två olika fanvideor och båda har samma låt (väldigt bra låt) som heter So Cold. Den ena handlar om Sookie-Bill och den andra är om Sookie-Eric. Och nu tänkte jag att vi kunde ha en liten roli röstning om vilken som är bäst enligt er! Och jag vill att ni tänker utanför vilka ni gillar mest tillsammans, så väl inte t.ex. Sookie/Bill bara för att ni gillar de bäst utan vilken video får fram den där känslan allra bäst? Vem har bäst citat, bästa effekterna, bästa scenerna osv. De är gjorda utav två olika människor och båda är väldigt bra!
 Sookie/Bill
 
 
Sookie/Eric
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tkr båda är lika fina trots att inget av de är mitt ship :)

2013-09-05 @ 19:59:03

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0