Ordning och reda igen

Vad tycker ni om att börja strukturera upp är lite igen? Mest för min skull för jag är så ur rutin med bloggningen även om jag tycker det är skitkul! Så jag tänkte att vi börjar med Kategorier igen så jag har bestämda ämnen på bestämda dagar! Vad tycker ni om det? 
 
Måndag: Confession Bild
Tisdag: Musik ur True Blood
Onsdag: Replik ur True Blood
Torsdag:
Fredag: Citat och kommentarer
Lördag: Kul fakta om True Blood/Y'all ain't gonna belive this
Söndag: Veckans fråga
 
Hur ser detta ut tycker ni? Är det någon annan sort kategori som ni vill ha med? Självklart kommer det komma inlägg utöver dessa, detta är bara "grundinlägg"!
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra!:)

2013-10-08 @ 08:02:07

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0