Svar på förra veckans fråga *SÄSONG 5 SPOILER*

Okej. Det här inlägget blir det massa spoiler i! Ni som inte sett säsong 5 *STAY AWAY*. Ni som sett säsong 5 är det lugnt. Detta är ju bara vad JAG tror inte inte något annat. 
 
Det här har jag också hört. Dock så tror jag inte att det är sant, faktiskt. Jag tror att Eric har för mycket att ge serien. Men det är HBO och man vet aldrig vad som kommer hända. Jag HOPPAS inte att det kommer hända. Jag har tagit lite avstånd i hela Eric-hysterin eftersom alla hatar Bill, så har jag liksom alltid varit på Bills sida. Men när tanken slog mig att Eric skulle dö, det funkar ju bara inte. Jag ÄLSKAR hans karaktär, genialisk är den och jag vill verkligen inte att han ska försvinna. Och jag TROR inte det. Det vore konstikt om HBO lät något sånt läcka ut... Dock så har jag hela min tillit till HBO, och de som skapar True Blood. Om de anser att Eric borde gå, då har de antagligen rätt...
 
Men vem tror jag kommer dö?

Och ni som inte sett säsong 5 och ändå läser, damn you. Jag tror att det är Bill som kommer lämna. Jag är nästan säker på det och inställd på att det kommer hända. Jag vet inte annars hur det ska lösa sig med honom. The true death är nog den ända utvägen... Tyvärr. Jag gillar verkligen hans karaktär så mycket. Han har gjort så mycekt för serien och framför allt Stephen. Jag skulle nog kanske sakna Stephen mer än Bill i serien haha...
 
Andra möjliga som kan dö i säsong 6 kan jag tänka är Luna. Jag vet inte varför, känns som om hon kan vara ute på hal is... Men sedan tänkte jag på det att om Sam, Lafayette, Alcide, Pam, Tara, Jessica, Jason. Någon av de kan ju inte dö? Det känns liksom omöjligt!! 
 
Grejen är att de som skriver True Blood de tänker ju på vilka karaktärer som inte har mer att ge. Som när Hoyt lämnade, det var ju för att karaktären Hoyt inte  längre kommer ha någon story. Och de ville inte döda honom för de ville kunna ta tillbaka honom om det skulle vilja (har jag för mig?) tror även de lät honom flytta och inte dö för de ville inte döda honom, man kan inte bara döda Hoyt sådär liksom. Så vem är nästa som inte har mer story att berätta? Tänk om Sam inte har mer, det har ju varit väldigt mycket om honom, han har alltid haft fullt upp...
 
Usch man vill inte tänka på det. Jag skulle hoppas att ingen dog men samtidigt tror jag det är bra, för serien. Det händer massa oväntade saker och vissa dör helt enkelt...
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns som att det kanske är Bill som dör, jo. Men jag skulle säga att det kan va Jason eller LaLa. För Lafayette har gått igenom då mycket, men jag hoppas inte :)

2013-05-02 @ 15:18:41

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0