Viktiga scener från The Sun SPOILERS

The amazing Deborah Ann Woll måste jag säga nu alltså...
 
Här är hennes böner för sina vänner och hjälp vad jag grät när jag såg den scenen. Den var så himla rörande. Det var så vackert hur hon bad för alla sina vänenr och sedan när hon bad för Bill också. Jag har hittat klippet när hon ber för dem:
 
 
Och om vi ska snacka om Bill också. Han ser framtiden. Jag får verkligen känslan av att Bill INTE är någon big bad nu. Han är ju liksom på vampyrernas sida och vill rädda vampyrerna. Det känns skönt i så fall om han inte behöver slåss mot Eric och dem. Hans uppgift som han fick av Lillith var ju att rädda DEM, alltså vampyrerna måste det vara? Det var bra mötet men Lillith också för oss, då fick vi lite svar på våra frågor. Och Stephen Moyer brilljerar ju utan tvekan! Jag längtar tills han träffar Sookie igen, nästa avsnitt tror jag. 
 
Jag gillar även att Bill är lite förvirrad och osäker, så att han inte bara blev maktgalen igen. Han söker ju själv svar på frågorna. Och jag hoppas att han kan dra nytta av sina nya krafter så att vi slipper se Tara, Pam, Eric och Jessica och alla andra vampyrer som var i det hemska rummet att brinna...
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0