Svar på fråga!

Låten i slutet hette faktiskt inte Life Matters, utan det var låten som sjöngs under begravningen som hette Life Matters! Låten i slutet är denna:
 
 
Jag har ingen aning om vad som händer med Eric, men borta för gott kan han inte vara, de måste ha en större förklaring men något har han i kikaren och det är lurigt vad det kan vara. Jag undrar vad han har att gå till liksom... Sookie kanske?
 
Spöket i Sookies badrum var Warlow! Det undrade jag också i början men kom sedan på att de sa ju att Warlow varit instängd i "den andra dimensionen" i 20 år och det är därför hans skägg och hår var så långt! Så det är allt samma person fast som har rakat sig!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Janine

Haha jaaaa jag skrev fel! Självklart heter låten Why did you leave me now,tröttmössa här!

Så det var ändå Warlow,tyckte han såg så läskig ut:S Är väldigt förvånad över att han faktiskt är snäll! Fast kanske han visar sin rätta sida sen för jag tror inte sookie kommer ändra sig om att bli vampyr.
:) Bra blogg förresten!

Svar: Det är så svårt när man är van vid att slutlåten inte har samma titel som avsnittet och så ville jag att du skulle ha rätt låt men det hade du ju redan! :D
Ja jag tyckte också han såg läskig ut! Men jag antar att det är så man ser ut när man har så långt skägg och bara hår liksom :o!
True blood

2013-08-15 @ 10:05:35
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/angeleo/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0