Spoilers för säsong 7 och hot

Jag vet inte om man kan kalla det spoilers, ni vet ju hur jag alltid undviker spoilers men jag läser ändå vad som kommer hända i säsong 7 nu. Det är när de större och mer detaljerade spoilersarna kommer som jag kollar bort. Så jag vet inte riktigt om man kan kalla det spoilers än faktiskt! Dock så har jag läst mer och Brian har fått hot för säsong 6 avslutningen. Vilket jag tycker är jättesynd för det var ju en cliffhanger som True Blood alltid har och vi har alltid fått vänta tills nästa säsong. Det är så det går till. Men på grund av hoten har Brian fått gå ut med Eric framtid redan nu och inte i säsong 7.
 
Tråkigt på ett sätt att folk inte kan ta en spänningen och invänta säsong 7 och få den där känslan när de får rea på hur det ligger till. Och tråkigt att man inte litar på skrivarna! Men nu är det som det är och det är såklart skönt att veta hur det ligger till! 
 
Tror ni det är någon skillnad på Billfansen och Ericfansen? Jag menar, hur många gånger har vi inte lämnat Bill med cliffhangers som hotar han liv? När han blev kidnappad, när han slogs mot drottningen, när han blev Billith. Alla gånger har man väntat ut nästa säsong men när Eric är i knipa så mordhotar man... Det kanske är för att Eric som karaktär är väldigt brutal och går inte med på vad som helst=hans fans är åt det hållet? Bill försöker respektera de som lever runt omkring honom=han fans respekterar skaparnas val för karaktären ;). Haha ne men lite så är det faktiskt! 
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Janine

Vaa,vad löjligt att folk ska hota en för en serie. Det är bara en serie,en sjukt bra en men med alla hoten så kommer han tröttna och avsluta serien istället. 😕

2013-08-22 @ 10:17:51
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/angeleo/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0