Inspiration till True Blood

Den här kommentaren fick jag in för ett tag sedan och jag var ju genast tvungen att kolla in sidan. Jag hade ingen som helst aning att de myterna kom från Sverige (Antar att du menar vampyrer osv). Riktigt spännande. När jag kollade på sidan så var det även lite "True Blood" känsla över bilderna! 
Jag menar kolla in dessa bilderna visst är det lite True Blood säsong 2 över dem? Klicka på bilderna för att komma till han hemsida/blogg eller klicka helt enkelt bara här. Riktigt värda bilder att se!
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken säsong visas nu :) ?

2012-11-27 @ 16:40:43

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0