Angående spoilers

Nu börjar ju snart inspelningarna av säsong 6 och spoilerserna kommer börja komma på löpande band. Jag personligen vill inte bli spoilad och kommer därför inte lägga upp några spoiler på bloggen. Fanny kanske kommer göra det, det är upp till henne. Men jag vill inte veta. Jag gillar bäst när hela säsongen blir en stor överrskning. Därför kommer jag när inspelningarna börjar hålla mig ifrån True Blood hemsidor och facebooksidor osv. Så mellan Januari-juni så kommer jag endast uppdaterna med olika filmer/intervjuer/roliga bilder/rolig information om skådespelarna/filmtips där True Blood skådisar är med i osv. Jag kommer med andra ord inte uppdatera med nyheter inom True Blood världen. 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: SAMANTHA

Vet inte om du hade en aning om att många av orginalmyterna till bla.True Blood/Twilight är gamla svenska sägner.
Var på en utställning i Varberg som var taskigt dålig men där det fanns en bra utställare/konstnär som jag följt länge:
Underground/Czon som visade många av sina vampyrbilder från 90talet tills idag, superbra!

http://czon-sweden.blogspot.se/2012/05/exhibiti-vampires-ghosts-sexuality.html

2012-11-25 @ 01:35:15
URL: http://czon-sweden.blogspot.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0