People's Choice Awards

Nån som sitter uppe o ska kolla på PCA ?? Jag har precis hittat kanalen!!! Jippi!!! Nu ska jag oxå sitta uppe hela natten o kolla XD Men jag saknar nåt o äta....

INFO:


Kanal: Star (Dom som har boxer ska ha den iallafall ''gratis'' för det har jag)

Klockan: Börjar 3.00 och slutar ca 5.00

Datum: Inatt 6 jan/ 7 jan



Klicka HÄR för att komma till deras hemsida.






Sen info men jag hade helt glömt bort :o SRY!!! Den kanske går i repris?? Men det kmr i alla fall finnas klipp på internet sen...

Nu får vi i alla fall hoppas det går bra för våra favoriter :p !


UPDATE:

Hittade en video med många av de nominerade så som true blood ^^






Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0