Season 2 på svt!!

Hejsan! Först vill jag tacka er, på mina bara knän faktiskt, för en underbar blogg! Trodde inte det fanns någon om true blood, blev så glad när jag hittade denna!

Ville bara säga att so far I can tell så kommer 2 säsongen tillbaka till SVT efter nyår! (är inte helt 100 på det, men hörde det idag)

Och återigen tack för en fantastisk blogg! av Kajsa


Tack och åter tack Kajsa för denna information! Hoppas att True blood säsong 2 kmr på svt efter nyår då e det ju inte så långt kvar!!



Ps. Sorry för så många inlägg idag... har inte mått så bra efter svininfluensan sprutan så jag har suttit vid datan typ hela dagen idag x)

// Fanny <33



Kommentarer
Postat av: Puffz

Har hört att säsong 2 kommer börja visas på SVT1 den 24 Februari 2010. Tror att det var det :D

2009-11-14 @ 10:57:00
Postat av: kajsa

längtar ihjäl! <3

2009-11-14 @ 16:53:59
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0