Michael i ny film

Michael McMillian är med i en ny film som heter Banshee Chapter. Den kommer i 10 Januari 2014 och handlar om att Michaels karaktär försvinner efter att han har experimenterat med droger som får en att hallucinera och liknande. Sedan vet jag inte riktigt hur jag ska översätta den till bra svenska så här är förklaringen på engelka:
“On the trail of a missing friend (Michael McMillian) who had been experimenting with mind-altering drugs, a young jour The Silence of The Lambs) — finds herself drawn into the dangerous world of top-secret government chemical research and the mystery of a disturbing radio signal of unknown origin. A fast-paced thriller blending fact and fiction, Banshee Chapter is based on real documents, actual test subject testimony, and uncovered secrets about covert programs run by the CIA.“
 En bild från filmen när Michael är i karaktär:
Och de ögonen känner vi igen eller hur... Vi vet i alla fall att det betyder trubbel. Jag vet inte riktigt om jag ska se den här filmen, jag vill gärna det men jag är inte så för skräckfilmer... Men jag kanske ser den just för att Michael är med, kan ju inte riktigt svika honom nu när det går så bra för han!
Källa
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0