True Blood säsong 6 poster

Det har kommit en ny True Blood poster för säsong 6... Detta ser inte bra ut hörni, bered er på en sommar av tårar skulle jag vilja säga...
 
TB6_Poster_3.indd
Det finns massa grejer att spekulera kring. För det första. Vem är det på bilden? Det ser liksom ut som både Bill och Eric på samma gång nästan eller vad tycker ni? Är det någon annan? Tänderna är väl lite för långa för Eric? Det var ju såna tänder Bill hade i slutet av säsong 5.
 
Sedan texten. "No one lives forever" det tyder ju på att någon vampyr kommer att dö, och då antaglien någon viktig eftersom annars skulle de inte göra en poster av att en "bi-roll-vampyr" skulle dö. Eller ska man tolka det som att TRUE BLOOD inte lever för alltid. Att det är serien som kommer "dö" för även om den innehåller odödliga vampyrer så lever de ändå inte för alltid. usch man blir helt tokig av att tänka påp det.
 
Såklart vill jag ha True Blood här NU, men samtidigt inte. Jag vill inte att det ska ta slut och jag vill inte att karaktärer ska dö :(
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste på Tumblr att EW (Entertament (stavning?) Weekly) sagt att det den inte menade någon speciell vampyr, men såklart de brukar jävlas med oss ibland med ;).

2013-05-17 @ 13:14:45

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0