Replik ur True Blood

Igår så fick ni ju ingen replik så jag täntke att ni får den idag isället! Den här är från säsong 5 avsnitt 6 (Hopeless) dock tycker jag inte att det är så mycket spoilers i den så alla kan se den. Här har ni föresten ett av Carries brillianta "moves" som Arlene, ni ser vid 0.10, det är så typiskt Arlene att göra så tycker jag och Carrie spelar det väldigt bra! 
 
Annars så är det roliga med det här klippet att Sookie dels är bakfull och att hon är heltrött på killar och tycker de är idioter allihop. Det tycker jag är väldigt roligt! 
 
Sookie: Not only do I have the worst hangover I ever had.
 
 
 
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/05/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-05-09 @ 13:05:29
URL: http://domkallarmighannes.com

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0