Replik ur True Blood

Jag håller på att kolla om True Blood nu och är på säsong 2, när jag kom över den här repliken som jag kommer visa idag! Väldigt rolig och jag gillar hur Sookie är så skarp och svarar snabbt väldigt kaxigt. Många säger att Sookie blir tuffare i de senare säsongerna men nu när jag kollar om så får jag nästan säga att hon har varit väldigt orädd och tuff ända sedan början. Det är väl mer att hon är mer van vid att farliga saker händer henne senare i säsongerna!
 
Repliken är från säsong 2 avsnitt 3 (Scratches) sedan så måste man ju bara älska Bills min när Sookie har sagt "I prefer cancer" hahaha priceless!
 
 
Eric: Your suprise me, that is a rare quality in a breather
Sookie: You disguess me
Eric: Perhaps I'll grow on you
Sookie: I prefer cancer
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0