Behind the scenes The East

Alexander Skarsgårds nya film The East har en liten behind the scene video om hur castingen gick och hur de gjorde! Ju fler klipp jag ser om filmen ju bättre blir den! Jags er verkligen fram emot den och den släpps om bara några dagar!! Sedan tänkte jag även på det när man ser hur de spelar in. Fatta svårt att få in rätt känsla, kunna nå ut med den känslan till tittarna när man har alla kameror runt omkring sig och allt. Jag tycker att det verkar jättesvårt och det gör ju att skådespelare är så duktiga som klarar av det! Väldigt duktig Alexander Skarsgård i den här filmen!
 
Klicka på bilden för att komma till klippet! Jag rekomenderar er att se det!
alexander skarsgard in the east
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0