Viktiga scener från The Sun SPOILERS

Vi fick reda på att detta inte alls var Warlow utan Jason och Sookies gammel gammel osv farfar/morfar. Bra tycker jag för jag gillar den här skådespelaren så om han hade varit Warlow hade det varit jobbigt! Vi fick även veta att han är  stamfadern typ och att Stackhouse familjen var den älska blodslinjen bland feerna. Och jag tänkte inte på det först, men det är klart att de måste vara något sådant, annars skulle inte Warlow ha ett sådant behov efter just Stackhouse familjen!
 
Han lär även Sookie hur hon ska samla hennes ljus och energi i denna lilla bollen som är starkare än solen och dödar vampyren på fläcken. Hur gulligt var det inte när han lärde henne hur hon skulle göra, det var riktigt snyggt gjort tycker jag! Och sedan när han säger "När du har använt detta, så kommer du inte längre vara fe". Whaaaat?!?! Det betyder att när den dagen hon försvarar sig mot Warlow, så kommer all hennes krafter att försvinna, jag vill inte det :(
 
Vi får avsluta med några roliga stunder (som Jason såklart stod för)
Den här älskade jag så mycket! Dels när Jason tog maten. vet inte om ni märkte det men han öste på och det kom massa på bordet osv haha. Tyspiskt Jason!
 
Den här var också gullig, han försöker alltid så mycket <3
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0