Viktiga scener från The Sun

 
 
Den här scenen, den var så vacker. Jag tror att ni är lika glada som jag när vi hörde vad Nora sa.
 
Under riktigt lång tid så har Pam fått mycket skit av Eric och jag tror att ni som jag har tvivlat lite på deras relation. Brydde sig verkligen Eric så mycket om Pam som vi först trodde? När han håller en så viktigt sak som hans syster ifrån henne. Litar han ens lite på henne?
 
Och sedan så får vi det här, brilliant! Jag grät kan jag säga. Så vackert att han inte ville riskera Pams liv, och sedan berättar han massa om Pam för Nora. Jag blir tårögd bara av att tänka på det! Det gjorde skaparna av True Blood väldigt bra, för att lappa ihop deras relation tycker jag. Detta väger liksom upp allt annat som hänt.
 
Sedan att Pam kommer tillbaka med en spydig kommentar visar bara att hon tog åt sig och blev rörd!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG MY BABIEEES <3

2013-06-25 @ 22:27:33

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0