Svar på kommentar

 
Kände att jag ville svara på den här kommentaren, givetvis så vet hon inte vem jag är, hon har ju hur många fans som helst som skriver till henne men du måste medge att det är väldigt coolt att när man skriver till henne så sätter hon sig ner och svarar, och hon svarar fort också. Men att jag tror mig, det gör jag inte. När jar har skrivit och hon har svarat så har jag alltid känt mig som ett litet barn på julafton och blivit hur lycklig som helst. Men det var det som hände, jag frågade henne och hon sa ja, men jag förstår hur du menar Alexandra!
 
Jag skrev den meningen för att jag ville få fram till er att det var okej för henne att det kom ut nu eftersom jag tycker det är viktigt att informationen som släpps om kändisar är på deras villkor. Vi hade kunnat skriva ut namn för länge sedan och lagt ut massa paparazzi bilder men eftersom vi vet att Anna och Stephen inte vill det så gör vi inte det.
 
 
Och när det kommer till att ha fötterna på jorden när det handlar om True Blood så har jag svårt för det kan jag säga ;). Det är svårt att vara på jorden när True Blood ämnet kommer upp och man är värsta fangirlen ni borde veta hur det är, ni älskar ju också serien. Första gången jag skrev och hon svarade så skrev jag till alla mina vänner som vet vad True Blood är att hon hade svarat mig, inte vad hon hade skrivit utan att hon svarat så det är verkligen inte så att jag tror att jag är bättre, men det är tufft, det måste ni medge!
 
Men jag har ändrat meningen nu eftersom jag inte vill ha några sura miner på den stora dagen/natten idag så jag ber om ursäkt att du tolkade det som att jag trodde mig, det är egentligen bara ren glädje!
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Svarat!

2013-06-16 @ 19:56:51
Postat av: Hanna

Bra svarat! Och jag tycker det är jättebra att du respekterar deras privatliv och att de kanske inte vill att man lägger upp paparazzibilder :D You Rock Girl!

2013-06-17 @ 14:56:55
Postat av: Nathalie

Bra svarat! förstår precis hur du menar, det är så sjukt coolt att hon svarar! Bry dig inte om kommentaren du fick, den som skrev det är antagligen bara avundsjuk. Och att hålla fötterna på jorden? Hela True blood serien är ju fantasi så hur ska man hålla fötterna på jorden då? ahah (;

2013-06-17 @ 18:37:09

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0