Svar på fråga

Hej! 
Det är tyvärr väldigt svårt att svara på, säsong 6 kommer ut lagligt med swesub när den kommer ut på DVD (nästa vår) eller när den sänds på svensk TV (vilket är långt kvar). Men man kan streama True Blood med svensk text på en sida och jag är inte säker men jag tror att avsnitten kommer ut några dagar efter att de har sänds i USA men är inte säker. Men som sagt, den sidan är inte helt laglig eftersom fildelning är ett brott och allt det där som ni vet.
 
Jag kan dock säga att jag kommer att kolla på True Blood samtidigt som det sänds i USA...
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Jessica Lonka

Telia har HBO som kanalpaket till sin digital-TV tjänst. De sänder avsnitten dagen efter de visats i USA med svensk text!

2013-06-13 @ 16:24:27

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0