Still Bill(d) från avsnitt 1

Den här scenen var det så mycket känslor i. Alltså jag kan inte fatta. Jag tycker att det var väldigt bra att Sookie inte var "Onej, jag kan inte göra så mot Bill. Jag älskar honom blah blah" Visst hon gör det, men hon vet också att Bill är förändrad på något sätt och för att rädda sina vänner och kärlekar från den här mannen som hon inte ens vet vem han är längre så stakade hon honom.
 
Jag tappade seriöst andan jag tänkte "Vaa, ska han redan dö?!?!?" Och sedan hur Jessica blev jättearg på Sookie för va hon gjort alltså, det är så bra skådespelare och det är så bra skrivet allting. Så perfekta saker som händer. Det är verkligen helt rätt. Det är verkligen alla för sig nu, hela gruppen splittras. Jessica går till Bill, Jason går själv, Pam få lämna Eric, Sookie ger fan i alla. Det är bara Pam-Tara och Nora-Eric som håller ihop.
 
Jag är också "glad" att det inte går felfritt för Pam och Tara. Man hade kunnat tro att "åh nu kyssdes de, nu är allt löst för dem" men det hade varit så INTE True Blood ;).
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag trodde faktiskt att Bill skulle dö och att de lagt in massa "fake" scener i trailern, så man inte skulle fatta att Bill dör, men nej han lever fortfarande och jag undrar om han e så snäll nu när de där "Lilithkopiorna" typ besatte honom... Kanske han blir mera "Billith" nu.

2013-06-19 @ 20:12:13

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0