Säsong 6 avsnitt 2 The Sun *SÄSONG 6 SPOILERS*

Shit vad mycket som mycket som hände. Helt sjukt ju!! Under tiden man kollade var man bara så inne i att förstå allt att man inte riktigt fattade. Detta avsnittet får jag se minst en gång till innan nästa vecka! Men shit, nu är det allvar alltså! Jag måste bara i förbi farten berömma Deborah Ann Woll, sinnessjukt vad duktig skådespelerska hon är. När hon bad för sina vänner så tårades ögonen riktigt. Jag har inte riktigt uppmärksammat henne som såhär otroligt duktig innan, men hon är verkligen fenomenal.
 
Under veckan kommer det komma upp mina tankar om avsnittet, lite utspritt under veckan tänkte jag!
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0