Confession bilder ***SÄSONG 6 SPOILERS***

Just nu kan ni nog räkna med att jag börjar göra iordning för att kolla andra avsnittet av säsong 6 som heter "The Sun". Kan knappt fatta det själv...
 
Jag älskade den delen, det var liksom som att Tara verkligen visade att hon är sig själv även om hon är vmpyr. Hon ska fortfarande behandlas med samma respekt som hon alltid fått av Jason. Här ser ni även hur hon knäpper byxorna efter sexet med Pam!
 
Här har jag saker att säga till om. Man kan aldrig aldrig aldrig, berätta hur någon ska känna/reagera på såna här saker. Alla är olika, hennes pappa blev nyligen mördad och hon visste att hennes mamma levde farligt. Men ungen blev kanske helt i chock plus att hon åkte hela vägen därifrån och hem, Vi vet inte om hon grät ögon ur sig på vägen hem.
 
Innan så tänkte jag "okej, Bill kanske måste dö för att han är så elak" jag hade liksom börjat acceptera han "öde" men sedan så går han och blir såhär helt grym. Så nu gillar jag honom -om det ens är mäjligt- MER än innan. Helt sjukt bra är han. Nu kan de ju itne göra något mot honom tycker jag :(.
 
Men något som är så kul och stelt är Jessica och Bills band. Alltså när han skulle säga godnatt och säger "Good night, and don't let the bed bugs bite, your head off" Jag dog lite av skratt när han sa det för det var så stelt och han försökte verkligen lätta på stämningen. Lilla Bill, han försöker och han är så gullig!
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0