Confession bilder idag! ***SÄSONG 6 SPOILERS***

Jag har sagt det förr, Anna är en sån otroligt bra skådespelerska. Varje detalj har hon. Varenda liten blick, varenda lite min har hon med. Hela tiden! Jag gillar henne så otroligt mycket!
 
Håller med, det binder ihop storyn så mycket. Istället för att ha en story om att Billith är galen och en om att en galen Warlow är efter Sookie så blir de mer tillsammans. Inte så många storylines att hålla koll på utan det binder ihop hela säsongen!
 
Jag förstår inte allt hat som är mot Nora, jag älskar den karaktären. Hon är så badass! Och jag skulle verkligen inte vilja ha bort henne från serien. Klart att hon måste vara kvar. Och nu när vi har lärt känna henne mer så förstår vi nog bättre hur Eric måste ha känt när Nora var helt fuck up sangunista style och allt...
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0