Anna Paquin på facebook

Jag har för mig att jag har visat detta innan men nu tänkte jag skriva det ändå! Och läsa detta innan ni lägger till Anna tycker jag!
 
Anna har haft mycket problem med folk som har skrivit elaka saker till henne, folk som gjort fakekonton och folk som har svikit och bedragit henne visa facebook och sociala medier. Trots detta så har hon hittills alltid valt att gå tillbaka för hennes fans.
 
Hon har velat att man inte ska dela hennes sida osv för hon vill ha koll på vilka som är där. MEN nu har hon sagt att det är okej att bjuda in vem man vill UTAN hennes tillstånd och jag tänkte att jag skulle informera er om sidan för Anna var inne på våran blogg en gång och kollade och hon såg att det var en blogg som där vi inte förudmjukar dem utan det är en "bra blogg" så det borde vara okej att jag visar detta!
 
DOCK är det viktigt att ni respekterar reglerna som sidorna har, ta inga bilder eller liknande. Jag tycker de är jättebra, det är alltid något nytt på hennes sidor och det är mycket prat om True Blood. Hon besöker sidorna OFTA minst 1 gång om dagen skulle jag vilja säga och det är den riktiga Anna Paquin så det är ingen bluff. Man kan även personligen skriva till henne på facebook och hon svarar alltid så gott hon kan!
 
HÄR är Annas sida
 
HÄR är hennes fangrupp (väldigt bra)
 
Hon har även ett konto som mna kan bli vän med, men vill inte länka det utan om ni kollar lite på facebook så hittar ni det!
 
 
Kom ihåg, var treviga emot henne tänk på att hon gör detta för OSS!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, värmer att hon gör så, inte många som skulle. Men hur är ni säkra på att det är hon?

2013-06-02 @ 17:45:52
URL: http://fames.se/amanda

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0