Titel ändring för avsnitt 8

Det har skett ändringar i titlarna för avsnitt 8 och 10, True Blood kör hårt med mig, ni vet jag lär mig ju avsnitten utantill så det blir svårt när de ändrar. ;). Avsnitt 8 hette innan A change is gonna come, nu heter den Dead Meat. Det låter inte säkert tycker jag... Men då är det ju med andra ord nya låtar som blir aktuella. Det finns spekulationer om att någon av dessa låtarna kommer vara med i slutet på avsnitt 8, Dead Meat.
 
 
Eller
 
Här i slutet är även en bild som visar att HBO True Blood har gjort ändringen.
Det har nog aldrig varit såhär många ändringar i avsnittstitlarna innan vad jag vet. Men ska man ha en perfekt säsong så ska man!
Källa
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0