Svar på fråga

 
Jag försökte också nu och det verkar tyvärr som att hon har lämnar. Jag vet att hon har lämnar facebook och hon valde nog att ta bort de andra sociala medierna också i samm veva. Jag tycker det är jättesynd att folk inte kan respektera henne när hon så många gånger försöker att hålla kontakt med sina fans. Så kommer det folk som sabbar för henne.
 
Jag förstår att hon lämnar, hon blir verkligen illa behandlad och jag är jätteglad för att hon verkligen har försökt att komma tillbaka så många gånger. Det är starkt gjort! Men jag förstår även om hon väljer att inte komma tillbaka, det är nog det bästa för henne egentligen oavsett hur mycket vi skulle vilja ha tillbaka henne. Det är såklart hennes val precis som alla andra. Men det är verkligen fruktansvärt att man behandlar folk utan respekt. Jag vet inte exakt vad som har hänt, men jag vet att folk gör respektlösa saker mot henne via facebook osv, skapar sidor och låssas vara henne skriver dumma saker till henne och hennes vänner.
 
Så hon har nog tagit bort det tyävrr :(
 
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0