Stephen Moyer i Chicago

Ni vet den itnervjun med Stephen Moyer som jag la ut igår. Dr pratar de ju om musikalen Chicago som Stephen är med i där han spelar Billy Flynn. Det var även den som han var tvungen att vara med och öva på så att han missade Comic Con och den 26 Juli så hade den premiär! Den kommer gå från den 26 juli-28 juli. Och nu har jag startat dagen med att se ett klipp från musikalen där Stephen är med! Väldigt kul tycker jag att se göra de från True Blood så annorlunda saker! De är verkligen talangfulla.
 
 
Detta är även den låten som var med i intervjun som de repeterade på. För er som undrar varför han ibland sjunger med en "tillgjord" röst så är det för att kvinnan han har i knät är en docka så han sjunger liksom för henne som buktalare! Jättebra klipp tycker jag, önskar jag kunnat se det live. Men jag får nöja mig med att låta detta klippet gå på repeat!
Låten heter "We both reached for the gun" Och musikalen har fått mycket bra kritik där de har sagt att Stephen var brilliant! Kul när det går så bra
Källa
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0