Precis sett avsnitt 7 In the Evening *Spoilers*

Nu har jag precis kollar på det senaste avsnittet. Shit vad jag grät alltså, grät nästan igenom hela avsnittet, ne men dessa skådespelare gör det verkligen så verkligt alltså man kunde verkligen känna paniken som både Arlene hade när hon berättade om Terry för Sookie och när Erics panik när Nora dog i hans händer. Alltså det gjorde liksom ont i hjärtat stacks stackars Eric. 
 
Det här avsnittet så kände man verkligen den där gamla "Bon Temps" känslan som de hade i början. Vännerna från Bon Temps var hos Arlene och Andy och pratade osv och sånt gillar jag jättemycket när man bara får se dem prata med varandra liksom. Och att se Eric så sårbar och ledsen var jobbigt alltså, han älskade verkligen Nora och jag kommer sakna henne så mycket. Hon var så tuff.
 
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag tror nog aldrig att jag mått så illa både under och efteråt som vid detta avsnitt! Det är nu man verkligen börjar inse att allt är påväg mot en ordentlig uppgörelse/upplösning när en del viktiga karaktärer försvinner ut ur serien. Jag visste inte heller vad jag skulle ta mig åt i sista scenen med Eric och Nora...jisses så fruktansvärt dåligt jag mådde. Så hjälplös man kände sig, haha!

Måste även få berömma bloggen, riktigt intressanta inlägg att läsa! Keep it up! :)

2013-07-30 @ 18:04:27
URL: http://www.marinas.devote.se
Postat av: Hanna

Jag som hade börjat gilla Nora nu! i förra säsongen gillade jag henne inte så mycket men nu när hon inte var authority längre så var hon bättre! Och jag älskade flashbacken men det var synd att Godric inte var med :( Men Alex behöver seriöst en "award" för han är så bra skådis! Han spelar inte bara Eric Northman, han ÄR Eric Northman och jag grät så mycket för att Eric gjorde det när Nora dog, för det var inte fejk utan han bröt ju typ ihop totalt

2013-07-30 @ 20:16:06

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0