Ny ide inför hösten!

Nu är det ju bara 4 avsnitt kvar *Snyft* så på hösten/vinter så blir det ju oftast lite mindre True Blood, och mer fokus på vad skådespelarna gör under tiden. Och när jag pratade med en vän till mig så började iden om fanfiction växa. Hade inte det kunnat vara lite roligt att skriva om invånarna i Bon Temps och göra egna historier och berättelser om dem? I så fall så kommer ju delvis jag skriva men det hade ju varit hur kul som helst om ni ville vara med också! 
 
Man får såklart välja själv då, vill man bara skriva en incident med karaktären eller en hel story, man kan ju t.ex. skriva om när Lafayette träffas Jesus igen (som spöke alltså) eller så kan man skriva om hur Sookie och Eric hittar tillbaka till varandra och hur de lever sina liv tillsammans. Ja ni fattar, finns inga krav på hur lång/kort/välskriven osv. Men lite kul undertiden medans vi väntar på säsong 7?
 
Eller vad säger ni?
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaa :D engelska//svensk? Pam+Eric är väl det jag läser ;)

2013-07-28 @ 14:00:05
Postat av: Anonym

Sen är ju IRL fics inte too bad :D:D

2013-07-28 @ 14:02:14

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0