Mina tankar om You're No Good *SPOILERS*

Bill är såklart förvirrad över vad han är och allt så jag tycker det är bra att han testar vad det är han klarar och inte klarar. Många säger "Rätt åt Bill han tror han är så bra men så suger han". Men hallå, om man förändras så då testar man ju sina nya krafter såklart? Jag gillade när Jessica försökte övertala honom att inte göra det och Bill började "leka" med hennes händer, det var så gulligt. Men jag tycker det är bra att Bill inte kunde vara i solen. För han ska inte vara odödlig.
 
Vi kan fortsätta med Bill och Sookie, jag älskar Sookies förvåning när hon ser att det är Bill och jag anade faktiskt att Bill inte skulle behöva en inbjudan för att komma in i hus. Det är faktiskt spännande! Sedan så ska vi klargöra vad han vill med Sookies blod. Han kunde kanske ha förklarar varför han vill ha det, då kanske hon hade varit mer hjälpsam men å andra sidan så tror jag inte Bill vill blanda in Sookie i det där...
 
Han vill ju ha blodet för att syntisera det precis som man gör True Blood bara det att då hade vampyrerna istället druckit Fairyblood och då hade de inte brunnit upp lika lätt i solen, eller i The Camp. Och på så sätt så hade de överlevt. Smart ide tycker jag!! Först trodde jag att han ville ha det till sig så jag blev lite förvirrad men förståd ganska snart. 
 
Men det var väldigt respektfullt av honom att lämna henne för nu trodde ju han att han skulle få tänka om (Nu har han ju Andys döttrar att använda), han HADE kunnat ta hennes blod men han gjorde inte det. Och som sagt, oavsett hur mycket som vill att de två ska vara tillsammans så var "you are dead to me Sookie Stackhouse" en bra replik... Hoppas bara att de inte har slut på scener tillsammans!
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0