Mina tankar om Fuck the Pain Away

Jessica och Bill
 
Detta blir bara en kort text, inte hela storyn för jag måste sova (detta är tidsinställt)
Okej, inte bästa bilden men det var nog så Jess kände ;)
 
Äntligen hände det eller vad säger nI!! ;) För mig var det såå fel att se Jessica och Bill kyssas. Även om de inte är helt Fader/Dotter relation så är det ändå åt det hållet så det blev så fel att de kysstes, dock tycker jag att det var riktigt bra av de som gör True Blood för det var en sån chock, det trodde man inte skulle hända så gjorde det det! Och det var väldigt tur att Bill puttade bort henne för som sagt, det hade blivit creepy annars påp grund av deras relation!
 
Så söta de var, men ändå inte :')
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0