Mina tankar om At Last

Sookie och Ben
Jag älskar när Sookie "lekte" med ljusbollen i tredje avsnittet You're no good 
 
Jag hade fel!! Ben var Warlow precis som ni hade trott! Fan vad intressant med en vampyr som går i ljus. Jag tyckte även att det var intressant att se hur han inte drack febloodet från Niall. Varför tror ni att han lät bli? Jag tror det var för att han kanske inte kan ta in annat blod kanske? Så han får bita och sedan spotta ut, jag vet inte men kan ju vara något sånt att hans blod inte kan blandas med andras. Det var också intressant att se hur alla blev detektiver och skulle ta reda på vad det var för konstigt med Ben. Både Jason, Niall och Sookie dock pratade de ju inte med varandra om vad de misstänkte om Ben, men vi vet ju varför, Niall ville döda han själv.
 
Först undrade jag hur Sookie kunde veta att Ben var Warlow för visst kunde hon ta reda påp att han var vampyr men det har väl itne sagt att Warlow är vampyr/fe? Jag är lite osäker på det, måste kollas upp. Men i alla fall, Sookie hittade ju blodet som Ben spillade på golvet, och det var detsamma som blodet i fe klubben. Och då förstod hon såklart att det var Warlow. Man kunde väl förstå där också att Warlow inte bara var vampyr utan fe också eftersom han kunde komma in på klubben och han hade sånt speceillt blod. 
 
Jag tyckte det var en bra ide att Sookie ville ta reda på mer om Ben genom att kolla om han åt mat, om han kunde äta silvret hon la i maten osv. Jag förstår inte varför folk kallade henne naiv, hon hade ju en jättebra plan? Hon frågade honom varför han ville vara med henne och hon hör ju vad han tänker och hon KÄNNER honom så hon kan ju säga om han ljög eller inte. Sedan lät hon honom gå såpass långt att han tappade garden lite antar jag för att sedan säga "Okay now get the fuck of me or die, Warlow" sånt jävla bra slut det var helt sjukt!! Och wow vad snygg Sookie är alltså, den klänningen och allt ojojoj!!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0